با لبخند وارد شوید
با لبخند وارد شوید

با لبخند وارد شوید



ﻭﻗﺘﻲ 5 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ آﻻﺭﻡ ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻣﻲ ﺷﻢ

ﻭ آﻻﺭﻡ ﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻣﻴﻜﻨﻢ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ ﺑﻤﺐ ﺧﻨﺜﻲ ﻛﺮﺩﻡ

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد صادقی چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 03:37

خواهش میکنم ببین الان ساعت نزدیک چهار صبحه دارم براتون می نویسم ها

واااااااای مرسی که وقت گذاشتین اومدین

محمد صادقی دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 11:36

متن جالبی بود امیدوارم بازم شاهد جمله های زیبای شما باشم ...براتون ارزوی سلامتی دارم همیشه و همیشه

مرسی ممنون که اومدین

خاطره پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 11:19 http://khaterehfunny.blogsky.com/

سلام تانسو کمکم می کنی؟
فکر کنم یکی داره اذیتم می کنه یکی اومده با نام کاربری و رمز من یه وب ساخته و پروفایلم رو تغییر داده می دونی باید چی کار کنم؟
نظرم رو تایید نکنَ

خاطره یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 00:24 http://khaterehfunny.blogsky.com/

آخه چرا؟؟
مگه من و تو با هم دوست نبودیم؟؟
چرا اینکار رو کردی؟
آخه چرا؟؟

قهرم منو زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد